1 година блогърстване + GIVEAWAY


Аз вярвам, че обичал си..,
но всяка обич с времето се ражда
и с времето мени се и отслабва.
-,,Хамлет“, Уилям Шекспир

Още чакам да дойде мигът, в който да не изпитам тръпката да ви тормозя с мнението си за някоя и друга книга. Засега… всичко е точно, аз обичам това, което правя. Вярвам, че съм полезна.  Е, надявам се да съм.

На 28 февруари преди точно 1 година публикувах първата си публикация в моето кътче. Година по-късно изненадвам себе си, като продължавам да споделям с вас. И обичам това, което правя. Истината е, че няма как да ви кажа, че съм подходила плахо. Блогът за мен беше по-скоро моментен импулс (можете да благодарите на Сю от Queen of Lunae Libri за него), а не плануван проект. Но импулсът с течение на времето прерасна в надежда. Надеждата да бъда забелязана сред множеството, да бъда разбрана, та макар и говорейки не толкова за себе си, колкото за онова, което обичам-четенето…
Но не ми се ще да продължавам с това ,,Аз това…“, ,,Аз онова…“. Имах своите възходи и падения. Но истината е, че ако не бяхте вие, които четете това, аз надали бих продължила това интересно начинание. Затова искам да  ви благодаря. Безкрайно признателна съм за всеки отделен миг, хвърлен поглед и коментар  (без значение дали положителен или отрицателен). Благодаря ви, че четете, благодаря ви и ако сте се доверили на мнението ми и просто се надявам да не съм подвела някой от вас. Ако съм, то искам да се извиня.
Благодаря ви за всичко горепосочено и за тази една година, която за мен бе една голяма неизвестна. Поглеждайки назад, разбирам колко ми е била от помощ.

А сега ще ви обясня точно каква е идеята ми за CIVEAWAY-a.
Искам да предоставя на двама от вас невероятната възможност да се докоснат до две книги, които съм коментирала и които безкрайно много ще ми липсват в библиотеката… Е, всяко зло е за добро. Книгите са:
👉  ,,Наградата“ - Даниел Стийл

адаптация на Елизабет Ръдник


Мнението ми за двете книги можете да прочетете, натискайки хипервръзките на горепосочените заглавия. А за да разберете условията за участие в жребия посетете facebook страницата на блога ми- Faith is no doubt .



Благодаря на всички ви за първата прекрасна година на блога и искрено се надявам да има още много! И успех на участващите в GIVEAWAY-a!

Коментари

  1. Гери!!! Малко късно, обаче ЧЕСТИТА БЛОГ ГОДИШНИНА!! Продължавай все така да ни радваш с ревюта и публикации като цяло! <3

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Всичко е любов! ,,Три метра над небето“ и продължението ,,Искам те“ от Федерико Моча

,,По стъпките на Никола Вапцаров": ...и никога не ще забравя жестокия ти, груб юмрук... (1909-'26г.) #1

Ревю: ,,Шогун“-Джеймс Клавел