Топ 5 на най-любимите двойки тапети, носещи дъха на любима история...

Добре дошли, четящи! 
Днес не съм на режим обяснения, но пък съм на режим възхищение с подрежим споделяне. Иначе казано, реших да споделя с вас нещо което е твърде вероятно вече да съм споменавала. Какво? Ами... Аз съм от онези индивиди, които не обичат тапетите на джаджата, която използват, да нямат смисъл. Искам да виждам винаги нещо красиво, което да ме насочва към идея, принцип, който се стремя да следвам. И имайки предвид, че се падам в подграфа ,,четящ", то няма как да не съм натрупала цяла галерия с картини, свързани с любимите ми четива. От всички тях, реших с вас да споделя най-любимите си тапети и още веднъж да ви кажа да вземете да прочетете тези книги и да не се излагате излишно. 


С цел прегледност на публикацията си позволих да изрежа част от някои изображения. 
Ако при разглеждането харесате дадено изображение, то не се колебайте да ми пишете, за да ви го изпратя. 






,,ШОГУН" - ДЖЕЙМС КЛАВЕЛ

,,Първото проявление на съвършенство 
е абсолютната чистота."




,,ПЕСЕН ЗА ОГЪН И ЛЕД" - 
ДЖОРДЖ Р.Р. МАРТИН

„Правият път води, но никога не извежда.“
- книга II, „Сблъсък на крале“




,,451° ПО ФАРЕНХАЙТ" - РЕЙ БРЕДБЪРИ

„Който не гради, трябва да изгаря. Това правило е старо като света и като младежката престъпност.”





,,ДОКТОР ЖИВАГО" - БОРИС ПАСТЕРНАК

„Защо ми е писано — каза си Лара — всичко да виждам и за всичко да ме боли?“






,,ОРДЕНЪТ НА АСАСИНИТЕ" - ОЛИВЪР БОУДЪН

,,Пътят ми бе застлан с лъжи, 
недоверието ми - родено от предателства." 
-книга VI, ,,Възмездие"
Смятам, че няма смисъл да коментирам качествата на посочените книги. Те са моето вдъхновение. Самият факт, че съм изпитала нуждата да си напомням чрез тях това, което искам да бъда е достатъчен.

Въпрос. 
Вие имате ли любими тапети, които да ви напомнят 
или да са изцяло вдъхновени от дадено четиво?

Коментари

  1. Много интересна и различна публикация, Гери! Мога да споделя, че очаквах поне да присъства някоя книга или поредица, която и двете да сме прочели, но уви! Май нямаме много сходен вкус. 😂

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Все си повтарям, че ще прочета ,,Фантомът от операта" и все го отлагам. Нямам думи...За съжаление съм.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Всичко е любов! ,,Три метра над небето“ и продължението ,,Искам те“ от Федерико Моча

,,По стъпките на Никола Вапцаров": ...и никога не ще забравя жестокия ти, груб юмрук... (1909-'26г.) #1

Ревю: ,,Шогун“-Джеймс Клавел