Goodreads Book Tag

Здравейте, четящи!
Ще бъда откровена. Реших, че ми се пише на свободна тематика, а нямам точна идея. Тук идва и ролята на матрицата под формата на таг, на който съм хвърлила поглед отдавна и за който все нямах време. Е, а вие какво ще кажете?! - спокойно, нямате право на избор. 


1. Коя е последната книга, която маркирахте като прочета?
Най-после успях да прочета ,,Бай Ганьо" на Алеко Константинов. Горда съм с това си постижение, явно израствам. До преди година нямаше да си направя труда, защото не харесвах особено начина на Алековия стил на писане.

2. Какво четете в момента?
Сборник с лирически миниатюри - ,,Сън за щастие" на П.П. Славейков. Колкото повече чета от него, толкова повече потъвам в състоянието на пълен покой и приемане. От друга страна днес започнах да чета за втори път ,,Под игото" на Иван Вазов, тъй като след това, в списъците със задължителната ми литература стои ,,Цената на златото", роман на Генчо Стоев. Трябва също да спомена и че пропрочитам по някоя и друга страница от 'Call Me By Your Name' на Andre Akiman - след като гледах филма преди месеци просто не мога да се въздържа. Тази история е един необятен космос от емоции...

3. Коя книга последно добавихте в списъка си за четене?
Въпреки че избягвам да добавям нови книги в списъците, които съм си изготвила, понякога това е прсто невъзможно. Последната книга, която пожелах да прочета въпреки цялата велика съпротива на волята ми е ,,Жестокият принц", благодарение на невероятно пленяващото ревю на Reader Sense - тук

4. Оценявате ли книгите със звезди?
Не, това е прекалено ограничаващ начин да бъде оценено изкуството - всеки вид изкуство във всяко едно отношение.

5. Какво ще е следващото ви четиво?
Това е определено от хронологията на историческото развитие на нещата. Уж. Но иначе...не съм сигурна.

6. Имате ли wishlist?
Като всеки осъзнал себе си индивид и аз. Oа, имам wishlist, за развитие на бъдещето ми в кариерно отношение и визия за това къде искам да се намирам след 5-10 години. Що се отнася до книгите - имам купища списъци.

7. Коя е следващата книга, която ще си купите?
Тъй като вече затънах в книги, нямам намерение да си купувам нищо в близкото-далечно бъдеще - 2-3 годинки...

8. Любим автор?
Доста израстнах през последните 2 години и половина от както имам този блог. Но сега въпросът не е толкова прост както щеше да е някога... На най-горното стъпало в моето съзнание стоят 3 имена. Първото е това на Лев Толстой, благодарение на чието творчество открих съзнателната част от съзнанието ми, тази която търси отговори. Второто име е Джеймс Клавел, защото той ми отвори очите за същността на живота, любовта, омразата. Неговата Азиатска сага за мен е нещо съкровенно истинско. Последното - Димитър Талев с неговата тетралогия, образите и картините от която никога не бих могла да забравя.

9. Участвате ли в групи в Goodreads?
Да си призная честно дори не използвам вече Goodreads. Струва ми се като излишно губене на време, което мога да прекарам в четене. Отбелязвам прочетените заглавия в тефтер, който обнових наскоро. Сега е разделен на 3 части - единични романи, поредици, сериали. Много по-лесно и бързо. 


Искрено се надявам публикацията ми да ви е харесала. От своя страна отбелязвам Георги от GFoxx35 и Теодора от Reader Sense А за останалата част от вас, четящи, имам един въпрос - коя беше последната книга, която прочетохте?

Коментари

Популярни публикации от този блог

Всичко е любов! ,,Три метра над небето“ и продължението ,,Искам те“ от Федерико Моча

,,По стъпките на Никола Вапцаров": ...и никога не ще забравя жестокия ти, груб юмрук... (1909-'26г.) #1

Ревю: ,,Шогун“-Джеймс Клавел