Cake Flavoured Books - Tag



Здравейте, четящи!
Днес реших да намина за малко, за да споделя с вас този интригуващ таг. Това е и първата ми публикация за 2020 година. Реших да не е нещо натоварващо, да не е и ревю, а просто кратък въпросник. Самият таг е от Инстаграм. Преди да започна, искам да кажа, че можете скоро да очаквате в блога публикация относно ,,Тютюн", роман на Димитър Димов. Забележете, че не казвам ,,ревю", нито ,,мнение", тъй като тази книга за мен е особено специална. Защо? - ще разберете, когато оформя докрай самата публикация. А сега е време да започваме...


↳↱↰↲

1. Червено кадифе (книга, която ви остави с противоречиви чурвства)

От дистанцията на времето...определено това е романа на Матео Струкул - ,,Джакомо Казанова. Соната за разбити сърца". Може би причината е в това, че не остави особени следи в моето съзнание или пък във факта, че е опитано да се пресъздаде мисленето на личност като Казанова (не знам). Добър роман е, но не е най-доброто, което съм чела.

2. Чийзкейк (книга, която препоръчвате)
Определено зависи от аудиторията, но тъй като не знам какъв е вкуса на всеки един...любимите ми книги, естествено! ,,Война и мир" от Лев Толстой, ,,Отнесени от вихъра" от Маргарет Мичъл,,Стършел" от Етел Лилиан Войнич (на всекиго), Азиатска сага от Джеймс Клавел (това, което съм прочела досега: ,,Шогун", ,,Тай-пан", ,,Гай-джин",...) и поне още 100 заглавия...


3. Шоколадова торта (книга, която сте започнали, но не сте прочели докрай)


Има много книги, които не съм успявала да дочета. Въпреки ината си. Просто нещо ми се губи по средата. Но определено винаги ми се иска да разбера какъв е краят на историята. Такъв е случаят с ,,Да се залови жив" от Владимир Карпов. И десетки други книги...


4. Морковена торта (книга написана отлично; автор с хубав стил на писане) 

Без дори да се замисля мога да кажа - ,,Портретът на Дориан Грей", Оскър Уайлд. Тук вече говорил за високото изкуство, което споменава Аристотел в своята ,,Поетика". Няма случай, в който да съм оставала равнодушна, когато става въпрос за творба на Уайлд. Абсолютно всеки друг писател ме е изнервял - дори любимият ми Лев Толстой - и смятам, че само по себе си това е достатъчно.



5. Тирамису (книга, която Ви е накара да искате още)
Call Me By Your Name by Andre Aciman
Такива са книгите с отворен край, които и до днес дразнят съзнанието ми (именно затова ги и обичам толкова много). От този вид книги - ,,Отнесени от вихъра" от Маргарет Мичъл, ,,Гневът и зората" от Рене Ахдие и ,,Въглен в пепелта" от Сабаа Тахир. Други книги, които не са с отворен край, но все пак са е карали да искам ОЩЕ са ,,Северно сияние" от Мария Марич, ,,Граф Монте Кристо" от Александър Дюма-баща и ,,Младите лъвове" от Ъруин Шоу.

6. Плодова пита (книга, която не очаквахте да ви изненада)


Много често я споменавам, но просто няма как да е иначе. За мен най-голямата изненада ever ще си остане ,,Повелителят на мухите" от Уилям Голдинг. Просто не очаквах да ме доведе до подобно (нека го наречем) прозрение, относно нашия свят, живота и смъртта. Тази книга завинаги ще си остане специална за мен, макар и по доста специфичен начин.  



_____________________________________________________
Надявам се публикацията да ви е била интересна. 
И без всякаква връзка, просто защото ми е любопитно...
кой е вашият любим автор и защо?

Аз от своя страна отбелязвам: The Club Of Books, The Bookish Fangirl и Reader Sense

До скоро!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Всичко е любов! ,,Три метра над небето“ и продължението ,,Искам те“ от Федерико Моча

,,По стъпките на Никола Вапцаров": ...и никога не ще забравя жестокия ти, груб юмрук... (1909-'26г.) #1

Ревю: ,,Шогун“-Джеймс Клавел