Един ад без книги и разни други неща през 2021 година

    Привет, четящи! 

    Зная, че е рано, но така отчаяно ми се иска да приключи 2021 г., че реших да сумирам по-рано от друг път изтичащата година.  Ще ми се накратко да си кажа какво се случва и защо тази година не бях особено активна. 

    За мен 2021 г. започна изключително тягостно от гледна точка на четенето. За първи път в живота си се мъчих с книга в продължение на 6 нескончаеми месеца (Капитан Драйфус, роман на Виктор Фалк или това как убих желанието си да чета).

    Истината е, че тази година желанието ми да чета каквато и да било литература беше изключително спорадично, а що се отнася до коментирането на прочетеното...е, може да се види в блога. Очаквах да се случи подобно нещо с мен още през 2020 г., не идва като изненада за мен. Само дето не предвидих колко болезнена може да бъде липсата на желание за четене. Вероятно това има нещо общо и с напрежението около висшето ми образование. За тези от вас, които не знаят, 2020-'21 г. бях приета като студент в специалност Класическа филология в СУ. Не беше първото ми желание. И тъй като имам съвсем ясна идея къде искам да бъда и какво искам да правя, а и съм инат, реших да направя всичко възможно и да се преместя  по първото си желание - Скандинавистика. Мисията е успешно завършена, През 2021 г. успях да се преместя в специалността, която искам. 

    Необходимо отклонение, а сега да се върна към интересите, които доста се промениха през вече изминаващата година. На мястото на книгите в мен се появи особено засилен интерес към корейските драми и аниметата, нещо, което доста ясно личи в личния ми профил. Все пак блогът ми е създаден с идеята да споделям най-вече литературните си влечения. Затова и  не бях особено активна. Но нямам намерение да напускам литературния фронт, дори напротив. Имам ясен план за развитието на блога за следващата 2022 г., затова и не напускайте здравия кораб. Искрено се надявам да останете с мен и да откриваме заедно интригуващи литературни произведения заедно. 

    Имайки предвид казаното до тук, накратко ще споделя прочетенето през тази година. За разлика от предходните публикации-обобщения, тук нямам намерение да отделям и коментирам отделни заглавия. За повечето прочетени книги не съм писала, но ако си харесате нещо, препоръчвам да потърсите допълнителна информация. 


ПРОЧЕТЕНИ КНИГИ ПРЕЗ 2021 г.

Златният дъжд: три мистерии от Античността - Владимир Сунгарски

Капитан Драйфус - Виктор Фалк

→ Efter maskeraden - Marie-Louise Nilsson

→ Skriet från vildmarken - Jack London

Вихрушка - Джеймс Клавел

Коръбът с алените платна - Александър Грин

→ Страданията на младия Ввертер - Йохан Волфганг фон Гьоте

→ Михаел Колхас - Хайнрих фон Клайст

Жена - Такео Аришима

→Чудното пътуване на Нилс Холгерсон през Швеция - Селма Лагерльоф

→ Братята с лъвски сърца - Астрид Линдгрен

→ Латерна магика - Ингмар Бергман

→ Защитна реч на един луд - Аугуст Стриндберг

→ Сам - Аугуст Стриндберг


    Ако имате желанието да следите процеса на развитието на това пространство, можете да ме последвате в следните социални платформи:

    Facebook - тук

    Instagram - тук

    Goodreads - тук

Коментари

Популярни публикации от този блог

Всичко е любов! ,,Три метра над небето“ и продължението ,,Искам те“ от Федерико Моча

,,По стъпките на Никола Вапцаров": ...и никога не ще забравя жестокия ти, груб юмрук... (1909-'26г.) #1

Ревю: ,,Шогун“-Джеймс Клавел